Alebo ako ich volám ja najsladší e-shop v meste.
Majiteľ e-shopu Cukrari.sk (Noro) sa o mne dozvedel cez Manuku. Pretože vyrábajú torty a jedna z nich je z Manuka medu. (Ako som už spomínala môjho prvého klienta v predošlom článku: Manuka.sk)
Google adwords
Prvé s čím sme začali bola SEO analýza jeho už fungujúceho webu. Určili sme si priority v kľúčových slovách a pripravili prvú kampaň na GAds.
Lokálny e-shop
Keďže Cukrari.sk je zameraný len na Bratislavu a okolie. Museli sme si presne vyšpecifikovať persónu -klienta ktorému budeme naše reklamy zobrazovať.
Sociálne siete
Keď Norko objavil čaro alebo skôr prínos kampaní, rovno ma pustil aj do Facebook -u. Pripravili sme kampane, ktoré sú chutné ako jeho torty.
BLOG
Aktuálne pracujeme na Content marketing- u (obsahový marketing -u) pomocou vytvárania obsahu. Cieľom je získať konverzný úspech a opakované nákupy u zákazníkov.
S čím úzko súvisia aj newsletter -ové kampane.
U Nora som si všimla, že majú aj chránenú dielňu – čo mi prišlo krásne inšpiratívne. Začala som sa zamýšľať nad tým, že by som chcela, aby moje meno bolo podpísané len pri pekných projektoch. Projektoch, ktoré človeka nezavádzajú, ktoré sú dokonca prospešné.
Pretože práce nikdy nie je dosť tak ako sladkého, pridal sa k týmto projektom ďalší.
Vždy profesionálny prístup a široký rozhľad. Studnica nápadov a pozitívnej energie! 👌
cukrari.sk
Viac si už ale prečítajte v článku: Beehivemonitoring.com
Chcem konzultáciu.
Späť na MENU